Баланың өз бетінше және ересектердің басшылығымен қажетті әлеуметтік тәжірибені жинақтауы мектеп жасына дейінгі баланың жас әлеуетін ашуға, мектепке, кейінірек ересек өмірге сәтті дайындалуға ықпал етеді.
Баланың өз бетінше және ересектердің басшылығымен қажетті әлеуметтік тәжірибені жинақтауы мектеп жасына дейінгі баланың жас әлеуетін ашуға, мектепке, кейінірек ересек өмірге сәтті дайындалуға ықпал етеді. Бұдан шығатыны, өзгермелі қоғамда даму мен сәтті бейімделу траекториясын анықтайтын баланың әлеуметтік жетілуінің (құзыретінің) негізі мектепке дейінгі жаста қаланады.
Мектептің педагог-психологы Юлия Владимировна бақылау бекетінде оқуға дайындық деңгейін анықтау, «оқушының ішкі ұстанымын» қалыптастыру бойынша жұмыс жүргізді.